Massage

Kroppen är själens tempel och din relation till kroppen är viktig. Den kan vara din bästa vän så ta väl hand om den. Unna dig en avslappande och helande massage. Alla behandlingar utförs på inframadrass för maximal effekt. Du kan också välja avslappning på inframadrass som enskild behandling.

Regndroppstekniken

Regndroppstekniken är baserad på forskning om eteriska oljor som antimikrobiska medel i kombination med tekniker som använts hos Lakota Indian Nations i USA. Med eteriska oljor som motverkar virus, bakterier och inflammationer kan förskjutningar i ryggraden korrigeras.
En underbar massage för kropp och sinne. Eteriska och terapeutiska oljor av högsta kvalité masseras in med fjäderlätt beröring. Behandlingen motverkar stress, ryggproblem och annan smärta samt stärker immunsystemet. Behandlingen tar en timme.

Läs mer info om Regndroppstekniken Här.

Dragonflow massage

Dragonflowmassage är en egen utformad flödesmassage som bygger på en blandning av energiöverföring och massage som ökar genomströmningen av lymfa och livsenergi. En mycket behaglig och läkande helkroppsbehandling med strykningar i lymfsystemets riktning. Behandlingen är en blandning av strykningar, massage, healing, djup andning och tryck.

Jag använder även silikonkoppor för att lösa upp fibroser. Behandlingen tar 90 minuter.

Avslappning på inframadrass

En stunds vila på inframadrass kan göra under när muskler och leder värker eller om du behöver en stunds vila för själslig balans. Inframadrassen avger en infraröd värmevåg som värmer muskler och leder på djupet. Den är fylld med ametister, en ädelsten med en dämpande effekt på stress- och affekttillstånd. Ametisten samverkar med infravärmen och fungerar som en varm sten terapi. Den är djupt avslappnande.

Du ligger på madrassen och lyssnar till avslappnande musik. Välj mellan 30 och 60 minuter.